Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.01.2018 21:02 - Последен пръв
Автор: missana Категория: Поезия   
Прочетен: 2230 Коментари: 8 Гласове:
-6

Последна промяна: 03.01.2018 14:42

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Оборен съм от този свят. -
От мислите, от чувствата, от сенките.
Страхувам се от всеки лъч дошъл от чуждото небе.
Враждебен шум ме хвърля в ужас... -
покрай мен
един огромен шепот пуска пипала
и мрежата от звуци дави
нефритената зала на съня -
последното убежище за бягство.
Сред побеснели отражения
не виждам своето лице -
навярно конник без глава,
препускам в степите ръждиви
на съмненията.
Изгубих жаждата за цел...
и усета за висота.
В ключалките на неизбродните здрачавания
съм затворен
от най-захвърления ключ
на дъното на ледена река,
където ехото от ходилата боси броди.
И нека Никой да се приближи до мен
и Никога да стане първото ми време.
Последен пръв съм в Нищото и То
е всичкото,
което няма кой да ми отнеме.



Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ladylady - ето, това ми хареса.. завиждам ти на Енергията, младене! за много години
02.01.2018 21:15
/ Последен пръв съм в Нищото и То
е всичкото,
което няма кой да ми отнеме./
цитирай
2. tikovpisane - Има нещо много християнско в този текст, Приятелю!
02.01.2018 21:19
Поне аз го тълкувам така. Нали е казано, че последните ще станат първи и обратното съответно. В този смисъл " Никой " може да е Господ, " Никога" -царството небесно, а за " Нищото" - гибелта, която ще отведе към първите две. Това е моето тълкувание, може да не си искал да напишеш това де. Поздравявам те- силно стихотворение.
цитирай
3. missana - За много години, Юле! https://www.youtube.com/watch?v=SZeBEC8hF60
02.01.2018 21:33
ladylady написа:
/ ето, това ми хареса.. завиждам ти на Енергията, младене! за много години Последен пръв съм в Нищото и То
е всичкото,
което няма кой да ми отнеме./


Радвам се, че тези редове от текстчето ми са ти харесали. Позволи ми да те поздравя с класическата песен CAPRI C'EST FINI /най-горе/.
цитирай
4. missana - Сърдечно ти благодаря за този хубав коментар
02.01.2018 21:37
tikovpisane написа:
Има нещо много християнско в този текст, Приятелю! Поне аз го тълкувам така. Нали е казано, че последните ще станат първи и обратното съответно. В този смисъл " Никой " може да е Господ, " Никога" -царството небесно, а за " Нищото" - гибелта, която ще отведе към първите две. Това е моето тълкувание, може да не си искал да напишеш това де. Поздравявам те- силно стихотворение.


и разтълкуването му в християнски дух, Приятелю! Не изключвам възможността да е писан от един от родоначалниците на християнството. Текстът ми бе издиктуван, а аз само го записах.
цитирай
5. rosiela - Страхотна философика!
02.01.2018 21:56
Как да оцелее един човек сред " побеснели отражения" и доколко успява. Опитваш се да намериш отговора за себе си, а може би и за всички нас " последни първи в нищото"?!
цитирай
6. missana - Права си, Роси! https://www.youtube.com/watch?v=gG-vgy7oq3w
02.01.2018 22:18
rosiela написа:
Страхотна философика! Как да оцелее един човек сред " побеснели отражения" и доколко успява. Опитваш се да намериш отговора за себе си, а може би и за всички нас " последни първи в нищото"?!


Отговорът трудно се дава. Но поне да се стремим към него. Благодаря ти за хубавите думи! Поздравявам те с една много лирична песен /най-горе/.
цитирай
7. ladylady - многоо благодаря за поздрава,мон шери!
03.01.2018 09:36
Капри е отколешна моя мечта,която биваше
отлагана..до този момент..
по неведоми причини,
или пък не?!
усмивки и прегръдки,трогателно..
цитирай
8. missana - Радвам се, че съм улучил песента и мястото, Юле!
03.01.2018 10:23
ladylady написа:
многоо благодаря за поздрава,мон шери! Капри е отколешна моя мечта,която биваше
отлагана..до този момент..
по неведоми причини,
или пък не?!
усмивки и прегръдки,трогателно..


Дано тази мечта се сбъдне час по-скоро!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: missana
Категория: Поезия
Прочетен: 5038166
Постинги: 2885
Коментари: 18678
Гласове: 3348
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031